Nov 23, 2007


بوسیلهء نیروهای شرق که بر تمام بدبختیها بالیاقت چیره میشود،
با نیروهای غرب، که درآنجا هیچ مانعی در برابرارادهء من نخواهد بود ،
با نیروهای شمال ،که موفقیت در تمام روزهای سال بروی من لبخند میزند،
با نیروهای جنوب ،تمام آرزوهای من برآورده میشوند
زندگیم را که از تمام افکار منفی آزادشده،میپویم،
خانوادهام،دوستانم،کارفرمایم وکارکنانم،همه خوشحالند.
نقشه های من ،امیدهایم،کارم وتجارتم عالیست.
آنچه میخورم و می آشامم لذیذاست.
لذات و دیوانگیهایم درنهایت سلامتی ودلپذیرند
من آرزو نمیکنم جوانتر یا پیرتر باشم،
من میخواهم که منفعتی ،احسانی تندوتیزازدقایقی که به من اهدامیشودبگیرم.
من پرازمحبت برای تمام دنیاهستم،
وهیچ چشمداشتی دربرابراین محبت ندارم.
من ارزومیکنم وفور،نیرو،اطمینان واعتمادوجاذبه در تفکر،حرکات،کلمات وحقیقت من زاده شود،
ومانند سیل باران زندگی مرادر خود بگیرد،
وهرجه که لمس میکنم ،به گنجی بدل شود.


No comments: